2009-07-29

skötväska

idag har jag sytt mig en skötväska som är lite mindre än de vanliga man köper. då jag inte har något behov av en stor då jag är barnvakt, eftersom jag inte behöver ta med mig lika mycket saker när vi ska iväg en liten sväng. på framsidan har jag två fickor där man kan ha en flaska till mig som är lätt att komma åt . inuti väskan finns det en rem som håller nappflaskan på plats och två fickor varvid den ena är delad i två för småsaker och den stora passar blöjorna i. den blev riktigt bra och i lagom storlek för mig.

framsidan

inuti


mönster: eget

tyg: från jysk

5 kommentarer:

  1. Den blev ju riktigt bra. Ska testa å gör en också. Det var väll ett bra tyg tips du fick av mig :) Det är ju bara sååå snyggt!! Kram lillsyrran

    SvaraRadera
  2. Vilken fin väska :) Har du ett mönster till den som du vill dela med dig av?

    SvaraRadera
  3. Fin väska, är det denna du säljer mönstret till?

    SvaraRadera
  4. kul att du gillar väskan och det är till den som jag säljer mönstret till

    SvaraRadera