2010-02-05

award


jag har fått en award från crochetra det är så kul att få lite uppskattning på det man gör :D

Med utmärkelserna följer att jag ska:
- Kopiera awarden till min blogg
- Länka till personen som gett mig awarden
- Berätta sju intressanta fakta om mig själv
- Välja sju andra bloggar att ge awarden till
- Länka till deras bloggar
- Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

7 fakta om mig själv:
  • gillar att färga håret :) om ni inte redan visste det
  • är inne i en stickperiod
  • ska snart flytta
  • älskar att handarbeta och pyssla
  • har börjat med scrapbooking
  • gillar att shoppa
  • älskar att läsa böcker innan jag somnar
De bloggar jag vill ge en award till är:

johanna ahlard då jag älskar dina fina tyger

sygryn syr så fina kläder

frisörtips intressant läsning om hår och produkter

florin mycket inspiration

mönster-arkivet finns mycket med mönster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar