2011-01-06

knitpro fodral

har nu äntligen fått tummen ur och sytt en förvaring till mina kniptpro stickor. jag fick sy två stycken då jag räknade fel på den första så den rymmer inte tillräckligt många stickor för mig då jag vill ha lite extra plats för nya stickor för det kommer man säkert att köpa.
det enda som fattas är att köpa en snygg knapp att stänga den med.


det blåa är till salu då jag bara behöver ett. det finns 3 fickor söm är lite större och 12 mindre och 3 stora bakom stickorna för vajrarna och en ficka med dragkedja för lite smått och gott.
det blå rymmer alla mina stickor som finns på bilden i den gröna + några till

fodralet kostar 250, maila om intresse finns SÅLD

mönster: eget

1 kommentar:

  1. Vilken snygg design! Jag är fräck och kopierar till mina stickor! :-)

    SvaraRadera