2008-10-02

möss-swap

nu har jag anmält mig till möss-swappen eftersom jag gillar att swappa.

här kommer frågorna och mina svar:

1, Vad tycker du om för färger?
blått och lila

2, Vad har du /ditt barn för storlek? (På huvudet alltså;) )
jag är 56cm runt huvudet


3, Vad brukar du pyssla med?
sy/sticka/brodera/virka/tova/pärla m.m.


4, Syr/Stickar du?
både och


5, Är det någon pysselform du är nyfiken på men inte vågat pröva på?
skulle vilja testa embossing och att göra tvål


6, Behöver du något särskilt i pysselväg?
pärlor och smyckesdelar


6, Vad gillar du för godis?
choklad


7, Kaffe eller te?
inget av dem

2 kommentarer:

  1. Trodde att jag lämnat en kommentar här, men den verkar ha fallit bort?

    I alla fall: Hej! Jag ska virka en mössa åt dig, det ska bli kul:)
    Ville bara säga att jag är på gång!
    /en hemlig en

    SvaraRadera
  2. så roligt blir jag ju jättenyfiken på vad jag får :)

    SvaraRadera